Planet Internet Service

[2 maart 2006]

25 okt 2005 Dringend probleem gemeld bij abuse@planet.nl
25 okt 2005 Mail van Planet: Automatische standaardreactie
26 okt 2005 Geen antwoord
27 okt 2005 Geen antwoord
28 okt 2005 Geen antwoord
28 okt 2005 Navraag bij abuse@planet.nl
28 okt 2005 Mail van Planet: Automatische standaardreactie
29 okt 2005 Geen antwoord
30 okt 2005 Geen antwoord
31 okt 2005 Mail van Planet: “Klacht is doorgestuurd naar de 2e lijns helpdesk. U krijgt zo snel mogelijk antwoord per e-mail.”
01 nov 2005 Geen antwoord
02 nov 2005 Geen antwoord
03 nov 2005 Geen antwoord
04 nov 2005 Geen antwoord
05 nov 2005 Geen antwoord
06 nov 2005 Geen antwoord
07 nov 2005 Geen antwoord
08 nov 2005 Geen antwoord
09 nov 2005 Geen antwoord
10 nov 2005 Geen antwoord
10 nov 2005 Brief naar Planet Internet met de klacht
11 nov 2005 Geen antwoord
12 nov 2005 Geen antwoord
13 nov 2005 Geen antwoord
14 nov 2005 Geen antwoord
15 nov 2005 Geen antwoord
16 nov 2005 Mail van Planet: Ontvangstbevestiging van de brief
17 nov 2005 Geen antwoord
18 nov 2005 Geen antwoord
19 nov 2005 Geen antwoord
20 nov 2005 Geen antwoord
21 nov 2005 Gebeld door Planet helpdesk: “Probleem niet direct op te lossen. U wordt teruggebeld.”
22 nov 2005 Mail van Planet: “Wij bevestigen dat uw probleem op 22-11-2005 bij ons is aangemeld.”
22 nov 2005 Mail naar Planet: “Het probleem is reeds aangemeld op 25 oktober 2005.”
22 nov 2005 Mail van Planet: Automatische standaardreactie
22 nov 2005 Mail van Planet: “Uw vraag is ontvangen, wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.”
23 nov 2005 Geen antwoord
24 nov 2005 Geen antwoord
25 nov 2005 Geen antwoord
26 nov 2005 Geen antwoord
27 nov 2005 Geen antwoord
28 nov 2005 Geen antwoord
29 nov 2005 Mail van Planet: “Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar de juiste afdeling. Wij streven ernaar binnen maximaal 3 werkdagen uw mail in behandeling te nemen.”
30 nov 2005 Geen antwoord
01 dec 2005 Geen antwoord
02 dec 2005 Geen antwoord
02 dec 2005 Mail naar Planet: Deze pagina
03 dec 2005 Geen antwoord
04 dec 2005 Geen antwoord
05 dec 2005 Geen antwoord
05 dec 2005 Mail naar Planet: Deze pagina
05 dec 2005 Brief naar Planet: Verzoek om geen ongewenste reclame per post meer te sturen, maar het geld te gebruiken voor betere service
06 dec 2005 Geen antwoord
07 dec 2005 Geen antwoord
08 dec 2005 Geen antwoord
09 dec 2005 Mail van Planet:
“Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wij kunnen uw vraag helaas niet beantwoorden. Uw vraag valt buiten de ondersteuningsvoorwaarden van onze servicelijn. Mogelijk kunt u de door u gewenste informatie ontvangen van uw leverancier of fabrikant.
U kunt ook gebruik maken van onze dienst “InHouse Service”. Met een abonnement op “InHouse Service” krijgt u tegen betaling hulp bij problemen met hardware en software die buiten de normale ondersteuning vallen. InHouse Service beschikt over een deskundige buitendienst die bij u langskomt als dat nodig is.”

02 mrt 2006 Tientallen mailtjes, brieven en telefoontjes later: De oplossing van het probleem is nog geen millimeter dichterbij gekomen.